My Darling Angie <3


Dina ögons djup det dränker mig,
Och mina lungor spräcks,
Ej av vatten- utav kärleken till dig,
Och solens lampa släcks,

Din lukt är mitt begär,
den är av honung söt,
smaken av ett hallonbär,
slog mig ner i mäktig stöt,

Härligt vacker, underskön är du,
Du nymf från landet Kina,
Jag vill ha dig- ha dig nu,
Låt mina lustar vara dina,

Änglar formade din rumpa,
gav den oförtvinelig grace,
vacker som en liten pumpa,
som ett stycke av topas,

Din mun, din tunga dina tänder,
din kropp är min passion
dina bröst, din hals och dina händer,
är slipade till perfektion

Du är mitt liv- min enda kärlek,
du är facklan i hatets mörka boning,
du var den som bar när alla andra svek,
I dig finns all försoning

Angie, Angie, Angie!


Kommentarer
Postat av: YDA

miihihihi du har ändrat lite:P

2009-04-08 @ 22:50:21
Postat av: Kalle

Jag skickade den inte i rätt ordning till dig.

2009-04-09 @ 01:13:56
Postat av: zlugg

Så du gillar oxå rumpor. Hur seriös är eran relation? Har jag missat något?

2009-04-09 @ 11:09:48
Postat av: Kalle

Vi är knullkompisar minus knull. U do the math :P

2009-04-09 @ 18:33:14
Postat av: Angie

HAHAHAHAHA fast du kan ju inte minusa allt;)

2009-04-11 @ 00:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0